نخستين حراج اسب هاي ترکمن و کاسپين THBC

با سلام حضور اسب دوستان
نخستين حراج ويژه THBC در روز پنجشنبه 9/3/87 برگزار مي گردد.
اين اولين و بزرگترين حراج يک توليد کننده اسب در ايران مي باشد که توسط شرکت تعاونی توليد و مشاوره اسب اصيل ترکمن با همکاري شرکت تعاونی اسبداران و سوارکاران اصفهان و مزرعه پرورش اسب سرکار خانم لوييس فيروز در قره تپه شيخ برگزار مي گردد.
در اين حراج بيش از 70 راس از بهترين اسب هاي ترکمن خالص ايران و 20 راس از اسب هاي کم ياب کاسپين در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرند. سيلمي هاي زيبا و قدرتمند، ماديان های ارزشمند و خالص و کره های خوش آتيه توليد شده توسط THBC در سنين مختلف به علاقه مندان و دوست داران اسب عرضه مي گردند تا خريداران محترم اسب هاي مورد نظر خود را انتخاب و خريداري نمايند.
بي شک اين فرصتي استثنايي براي گروه های مختلف است. توليد کنندگان اسب اصيل ترکمن و کاسپين سيلمي ها و ماديان های ارزشمندي را مي توانند به گله خود اضافه نموده و از توليدات آينده آنها استفاده نمايند. علاقه مندان سوارکاري جهت رشته های مختلف با خريد اسب هاي خالص ترکمن مي توانند از سواري با يکي از باستاني ترين و مقاوم ترين نژادهاي اسب دنيا لذت برده و در ميادين ورزشي موفقيت کسب نمايند. افرادي که مايل به نگهداري اسب براي مصارف مختلف هستند، با انتخاب و خريد اسب اصيل ترکمن مي توانند تجربه شيرين و لذت بخش نگهداري اسبي که طي هزاره هاي مختلف همراه و يار اجدادشان بوده است، داشته باشند. اسب هاي دوست داشتني کاسپين هم هر کودک و بزرگي را به خود جذب مي نمايد و بهترين گزينه براي همراهي کودکان با اسب است و آنها که لذت کالسکه سواري با اين اسبان قديمي ايران را چشيده اند، بي شک به فکر تهيه آنها خواهند بود.
مالکان جديد اسب هايي که خريداري مي شوند از لحاظ اسکان و پذيرايي در روز و شب برگزاري، مهمان شرکت THBC مي باشند و اين شرکت مفتخر است در مزرعه زيبا و با صفاي لوييس فيروز ميزبان شما عزيزان باشد.
ماديان هاي خريداري شده توسط خريداران، از يک کشش رايگان با سيلمي هاي THBC برخوردار شده و کليه اسب هاي فروخته شده توسط اين شرکت در صورت تمايل خريداران به مدت شش ماه بيمه خواهند شد. همچنين اسب هاي فروخته شده به مدت دو ماه بر روي سايت پر بيننده www.thbcco.com از تبليغات رايگان بهره مند مي گردند.
دفترچه اي تهيه شده است که حاوي اطلاعات کامل اسب هاي ترکمن و کاسپيني است که در اين حراج عرضه خواهند شد. اين دفترچه را به صورت فايل pdf در آدرس ذيل دريافت نماييد. با مطالعه و شناسايي اسب مورد نظر و بازديد پيش از آغاز حراج، با ديدي بازتر اسب خود را خريداري نماييد.
ناگفته پيداست که قيمت های پايه ذکر شده در اين دفترچه بسيار پايين تر از قيمت اين اسب ها در حالت عادي است و از اين جهت بهترين فرصت براي خريد اسب هاي مورد نظر شماست. لازم به توضيح است که اين قيمت ها فقط مخصوص حراج بوده و در مواقع عادي سال امکان خريد اين اسب هاي ممتاز با اين قيمت ها وجود ندارد.

زمان بازديد:
پنج شنبه 9/3/87 از ساعت 9 صبح الي 3 بعد از ظهر

شروع حراج:
پنج شنبه 9/3/87، ساعت 4 بعد از ظهر

محل برگزاري:
استان گلستان، شهرستان کلاله، روستاي قره تپه شيخ، مزرعه پرورش اسب لوييس فيروز

جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت http://www.thbcco.com مراجعه نماييد يا با شماره 09131262085 تماس حاصل نماييد.

اطلاعات و قيمت های حراج را مي توانيد از طريق آدرس http://www.thbcco.com/PDF/THBC Horse Auction.pdf دريافت نماييد.
 
بالا