وضعیت سوارکاری در قزوين

mahsima

Member
پاسخ : وضعیت سوارکاری در قزوين

البته من که یه ساله از جو هیئت و سواری دورم به خاطر لگد خوردنم که 7-8 ماه سواری نکردم بعد هم که درس خوندن برا کنکور نمیزاره زیاد تمرین برم یا مسابقه بدم به خاطر همین این یه سال اخیر زیاد فعال نبودم و از کارهای هیئت خیلی خبر ندارم.اگر این طور بوده که کمک کرده خوب خوبه جای امیدواری هست.
درسته تعداد کم بهتره اما یه مسئلهء مهم برا خود من هزینس و میگم که تا حالا دو بار آقای عزت اله وجدانی به خاطر کم بودن شاگردان پیش اومده که دیگه قزوین نیومدن و در حال حاضر هم نمیان.یه بارشم فکر میکنم تابستون پارسال بود تو باشگاه سروش که ایشون میومدنو شاگردا زیاد بودن و بعد از یه مدت نصف بیشتر شاگردا نیومدن بعضیا برا هزینه بعضیا برا اینکه فکر میکردن نیاز ندارن آخرشم ایشون دیگه نیومدن حالا یا صاحب باشگاه گفته بود نیان یا خودشون نیومدن نمیدونم که بعد هم یکی از بچه ها که وضع مالیش از بقیه بهتر بود با ایشون خصوصی کلاس برداشت.
ما هم تو آتیش بقیه سوختیم.
 

masud51

Member
پاسخ : وضعیت سوارکاری در قزوين

باسلام خدمت تمام اعضاء
1- فکرمیکنم باید کمی از ایده آل نگری فاصله بگیریم و از انداختن توپ توی زمین این و آن اجتناب کنیم .
2- نظری به داشته هایم بیندازیم و آنها را تقویت و تصحیح بکنیم .
3- اگر همیشه به انتظار این باشیم که همه چیز باهم مهیا بشه تا سواری بکنیم بعید است ما سوار کار بشیم .
4- ادامه فعالیت مجموعه های آموزشی خوبی که طی سالهای اخیر تشکیل شده در  باشگاههای ژاله(آقای حبیبی), سروش(آقای میررحیمی) و اخیرا البرز(آقای میررحیمی) تاثیر بسیار مثبتی در وضعیت سوارکاری قزوین دارد .
5- حمایت باشگاهها از طرف هیئت .
6- تغییر دید باشگاه دارها به سمت فعالیتهای جدی کلاسیک .
 

masud51

Member
پاسخ : وضعیت سوارکاری در قزوين

inaz گفت:
...
و یه راه دیگه ایجاد یک هیئت لایقه ما باید برای تعویض رئیس و مسئولان هیئت اقدام کنیم و افرادی لایق ترو برگزینیم.
خانم آیناز می توانید در قسمت چکسی می تواند رئیس هیئت .... نظر خودتون را بیان کنید تا شاید نفر اصلح تر را بتوانیم شناسایی و انتخاب کنیم.
 
بالا